הפקת אירועי חברה

האם אתם בעלי עסק ואתם מעוניינים לחזק את המוטיבציה הכללית של עובדכם, תוך גיבוש עובדי החברה, וחיזוק נאמנותם למערכת, כדאי לחשוב על הפקת אירועי חברה לצוות העובדים וההנהלה. באמצעות חברת ש.ח.ל יזמויות, המתעסקת בהפקת אירועים והשכרת ציוד לאירועים, נדון על כל הדגשים שחשוב לדעת לפני הקמת אירוע חברה מכל סוג שהוא.

הפקת אירועי חברה – דרך יעילה לחיזוק המורל והמוטיבציה של צוות העובדים

מחקרים מודרניים בתחום מדעי החברה וניהול משאבי האנוש, מצאו קשר ישיר בין שבעות הרצון של העובד מהארגון או העסק, ליעילותו ותרומתו למערכת, וכן זמן עבדותו במקום העבודה. כשאנו חושבים על כך יש בזה הגיון רב, כמה שיותר טוב לאדם מדבר מה מסוים, כך יפחד לאבד אותו. על כן מקומות עבודה רבים משקיעים מאמצים רבים וכסף על מנת לשפר את תחושות העובד ולגרום לשביעות רצונו ממקום העבודה.

אחת הדרכים לגרום לעובד להרגיש טוב במקום עבודתו, היא סביבת עובדה נעימה וחברותית, וכן הרגשת העובד כי לבעל מקום העבודה אכפת ממנו. הדרך היעילה לחזק תחושה זו, תוך חיזוק הגיבוש החברתי, הינה הפקת אירועים לחברה וימי גיבוש.

טיפים להפקת אירוע חברה:

  • בחירת המיקום – כאשר אנו מתכננים אירוע חברה עבור עובדינו חשוב לתת דגש למיקומו של האירוע. ישנם מקומות המקיימים אירוע חברה באחד מקומות הבניין בעסק. אך לבחירת מיקום השונה בתכליתו ממקום העבודה, יש חשיבות עבור אווירת העובדים. וכן היא תאפשר לעובדים להרגיש נינוחים יותר, משוחררים ויותר. לדוגמא יום גיבוש בים, בטבע או אפילו בגן אירועים.
  • מוזיקה ואווירה – מוזיקה ללא ספק משמעותית בכל הקשור לאווירה. בחרו סגנון מוזיקלי נעים, משמח וקליל והימנעו ממוזיקה "רצינית וכבדה".
  • ציוד איכותי – לאיכות הציוד באירוע יש משמעות רבה בכל הקשור להצגת מקום העבודה בפני העובד וכן, רמת ההשקעה הניתנת לעובד. למשל אירוע חברה בטבע בו הכיסאות והשולחנות נראים ישנים, זולים ולא האיכותיים, יקרינו באופן ישיר, ובתת מודע, לעובד כי מקום עבודתם אינו מכובד ורציני.

הפקות אירועי חברה

חברת ש.ח.ל יזמויות, הינה חברת השכרת ציוד לאירועים מנוסה ומקצועית אשר תשמח לעמוד לשירותכם.<

אירועי חברה

אירועי חברה הינם אירועים חברתיים המתקיימים במסגרת מקום העבודה עבור עובדי החברה. אירועים מסוג זה נפוצים מאוד בעידן המודרני יותר מבעבר ולסיבה זו מספר גורמים, ביניהם ההבנה כי אירועי חברה גורמים לעובדים להרגיש מוערכים יותר בקרב מנהליהם, וכאשר העובדים מרגישים מוערכים יותר כך מחויבותם למקום העבודה עולה וכן יעילות עבודתם. בנוסף אירועי חברה יוצרים גיבוש ומחזקים את קשרי החברות בין העובדים וכן בין ההנהלה לעובדים. חברת ש.ח.ל יזמויות, הינה חברה מקצועית המספקת השכרת ציוד לאירועים מכל סוג שהוא וכן אירועי חברה.

אירועי חברה קטנים – טיפים ודגשים להפקת אירועי חברה מומלצים

ללא ספק כי אירועי חברה משרתים את מנהלי החברה והארגון וכן את עובדיו, אשר זוכרים לשבירת שגרה מהנה וגיבוש חברתי. על מנת לקיים אירועי חברה מוצלחים, מהנים ומגבשים, חשוב להשקיע ולא לחסוך בכמה פרמטרים חשובים:

  • חלק אומנותי – על מנת ליצור עניין עבור העובדים, לגבש ולהפוך את האירוע לחוויה מעניינת, מומלץ לתת מקום לחלק האומנותי של האירוע. החלק האומנותי יכול להיות הרצאה מעניינת, הופעת סטנד-אפ, הופעת שירה, או אפילו הקרנת סרטון משעשע אשר הופק עבור עובדי החברה.
  • אלוהים נמצא בפרטים הקטנים – רמת האירוע ורמת ההשקעה המועברת לעובדי החברה מועברת בפרטים הקטנים. כך למשל כיסאות פלסטיק פשוטות נראות הרבה יותר "זולות" ולא מושקעות מכיסאות עץ, מפיות ממותגות או מפיות מבד יראו הרבה יותר מרשימות ממפיות בד רגילות , רצוי להימנע מצלחות וכוסות פלסטיק כי אלו משדרים רמת השקעה נמוכה בהרבה משולחנות וכוסות מחרסינה וזכוכית.
  • שי לעובדים – מומלץ להעניק שי צנוע לעובדים במהלך אירוע החברה, שי צנוע זה יגדיל את תחושת ההשקעה והאכפתיות שחש העובד מצד ההנהלה.
  • ציוד איכותי ואסטטי – חשוב מאוד לשכור ציוד איכותי ואסתטי המיועד מראש לאירועים מסוג זה, למשל שולחנות, פינות ישיבה, השכרת במות לאירועים וכדומה.

חברת הפקת אירועים

בכל הנוגע להשכרת ציוד ייעודי לאירועי חברה מומלץ לשכור את שירותיהם של חברה המספקת שירותים ייעודים מסוג זה. חברת ש.ח.ל יזמויות הינה חברת השכרת ציוד איכותי לאירועי חברה.

מאמרים נוספים

איך לתכנן אירוע

המדריך המלא לתכנון אירוע תכנון אירוע אירועים שונים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם

השכרת ריהוט גן

ריהוט גן לאירועים – המדריך המלא ריהוט גן השכרת ריהוט גן יכולה להיות