אוהלים והצללות להשכרה

אוהלים הם אופציה נהדרת לצאת מהקופסא וגם מארבעת הקירות של האולמות המפוארים, ולערוך את החגיגה שלכם מחוץ לבית. השכרת אוהלים הינה מתאפשרת בעזרת חברות מקצועיות המציעות מלאי של אוהלים איכותיים, העמידים בפני כל תנאי מזג האוויר (הקיצוניים בעיקר בקיץ, יש לציין), בישראל. האוהלים יגיעו בקשת רחבה של גדלים, כמובן בהתאם למטרה לשמה הם נועדו; לדוגמא, אוהל שנועד לקמפינג משפחתי יהיה קטן הרבה יותר מאוהל שנועד למשל, להצגת תערוכה.

אוהלים לאירועים!

גם אם נדמה לכם שמדובר ברעיון מעט הזוי, הרשו לנו לנפץ את הסטיגמה ולהראות לכם עד כמה השכרת אוהלים יכולה להיות רלוונטית לכל אירוע:

  • חתונות – ישנם זוגות שמעדיפים להתחתן בגני אירועים, ווילות ואפילו בשטחים פתוחים כמו פרדסים למשל. על מנת לאפשר לאורחים ליהנות מהארוחה שלהם מבלי לסבול משיער מתנופף שמפריע לביס הבא, או ממזג אוויר שהחליט להפתיע במידה והאירוע שלכם נערך בעונות המעבר.
  • ימי גיבוש – כל בעל חברה יודע שכדאי לשלוף את העובדים מידי פעם מהשגרה הלוחצת. יציאה לפעילויות בחיק הטבע יחייבו אתכם בהשכרת אוהלים בהם יוכלו העובדים לקחת הפסקה בין הפעילויות, לשבת לאכול ארוחת צהריים, ועוד.
  • קמפינג – גם אם אתם מיטיבי לכת ונדמה לכם שתוכלו לעמוד בפני כל מזג אוויר, אנחנו טוענים אחרת ובעיקר אם אינכם מטיילים לבד. חשוב להצטייד באוהלים איכותיים על מנת לאפשר לכל יוצאי הטיול ליהנות משינה טובה ומוגנת.

השכרת אוהלים לאירועים בצפון – ש.ח.ל יזמויות

כשאתם מבצעים רכישה של ציוד לאירוע שלכם, אתם עושים זאת מתוך מחשבה יתרה על האורחים שלכם ועל העובדה כי כל האספקטים במהלך האירוע חייבים לבוא על מקומם, ללא כל תקלות. חברת ש.ח.ל יזמויות תשמח לעמוד לשירותכם עם קשת רחבה של שירותים לאירועים מוצלחים.

מהן הסיבות להשכרת אוהלים לאירועים?

במידה והחלטתם לבצע אירוע תחת כיפת השמיים, פנו לחברת ש.ח.ל יזמויות לצורך השכרת אוהלים לאירוע. אוהלים לאירוע הן תוספת מושלמת ומהנה אשר נותנת תחושה טובה ואווירית בכל אירוע בין אם מדובר בבר מצווה, חתונה, כנס, או יריד. האוהל נותן תחושת אינטימיות לאורחים ולמארחים ויהווה את התוספת המושלמת לכל אירוע בשטח.

קיימות סיבות רבות להשכרת אוהלים לצורך אירוע:

  • מיקום האירוע – כיום אנשים חושבים מחוץ לקופסא ומתכננים אירועים במקומות פחות שגרתיים מפעם. יערות, חופים, שטחים פתוחים החליפו את האולמות וגני האירועים כמקומות לגיטימיים לאירועים. תפקיד האוהל הוא לתחום את אזור האירוע וליצור תחושת אינטימיות בחיק הטבע.
  • מזג האוויר – לא משנה היכן ומתי האירוע מתרחש, הטבע חזק מאתנו ונוכל למצוא את עצמנו במהלך ההכנות עם מזג אויר שלא עובד לטובתנו. ניתן לשמור על טמפרטורה רצויה בתוך האוהל: למזג אותו בימים חמים ולחמם אותו בימי החורף הקרים. כמובן שהוא גם ישמור עלינו מפני הגשם והרוחות.
  • גודל – ניתן להתאים את גודל האוהל למספר המשתתפים באירוע ובכך לתת את התחושה הרצויה. למשל אם מספר המשתתפים גדול, ניתן להגדיל את האוהל ובכך לתת תחושת מרחב למשתתפים.
  • סוג האוהל – קיימים סוגים שונים של אוהלים למגוון מקומות. למשל אוהל עם יריעות שקופות יכול להתאים במקומות בהם הטבע הוא בעל משמעות ואתם מעוניינים שהוא ישמש כחלק מהתפאורה. כך תוכלו ליהנות למשל מהשקיעה, מהים או סתם מהנוף הסובב אתכם. דוגמה נוספת היא אוהל זכוכית עם רצפה אשר משווה מראה של מבנה בנוי במידה ותחפצו בכך.

איזו חברה מומלצת לאוהלים להשכרה לאירועים?

השכרת אוהלים לאירועים דורשת חברה עם ידע וניסיון אשר מבינה ויודעת לספק את הצרכים המיוחדים שלכם לאירוע. בבואכם לבחור הפקה לאירועי חברה הטובה בשבילכם, נסו להתייעץ עם חברים או מכרים אשר שכרו אוהלים בעבר או ערכו חיפוש באינטרנט, שם תוכלו למצוא את החברה שתוכל להפוך את האירוע שלכם למיוחד.

חברת ש.ח.ל יזמויות מספקת מגוון רחב של שירותים וציוד לאירועים שונים בנוסף להשכרת אוהלים. צרו קשר כבר היום לקבלת הצעת מחיר.

אוהל לאירועים 

גם אם נדמה לכם ששירות השכרת אוהלים לאירועים נמנה בין אלה שלעולם לא תצטרכו, הרשו לנו להפתיע אתכם. ייתכן מאוד שבשלב מסוים יימאס גם לכם מהאירועים הרגילים והנורמליים מידי, ותחפשו בלהט דרך לצאת מהשגרה. מה דעתכם להוציא את האירוע שלכם החוצה לחוף הים? כאן ייכנסו לתמונה האוהלים, ולא תאמינו כיצד הם יוכלו לשדרג ולהוסיף לאירוע העתידי שלכם!

אוהל אירועים להשכרה

השכרת אוהלים לאירועים אינה רק פתרון ממשי לאירועים אינטימיים שעבורם אין צורך למצוא אולם מפאר, היא אפילו נדרשת! רק תארו לכם את פניהם של האורחים המופתעים שלכם!

  • אירוע קייצי – אם החלטתם לערוך את האירוע שלכם בתקופה החמה, אוהלים אינם המלצה כי אם חובה. לצד האוהלים, המבטיחים הצללה עבור האורחים, יש לדאוג לאספקת שתיה קרה ומיזוג אוויר בתוך האוהלים.
  • אירוע בים – ערב צוות, מסיבת כיתה, ואפילו חתונה על שפת הים! לא משנה באיזו שעה אתם מתכננים לערוך את האירוע שלכם, קחו בחשבון שאתם חשופים לרוחות החזקות המגיעות מהים, שעלולות לפזר את הכלים שלכם לכל עבר, ולהפריע לסדר הדברים של האירוע. האוהל יגן על המזון, הכלים, ועל האורחים שלכם.
  • אוהלים לכנסים – ישנם כנסים גדולים הנערכים לפעמים בתוך מבנה וגולשים החוצה ממנו (לדוגמא אירוע המתקיים באשכול פיס, ובזמן שבתוכו נערכות הרצאות מסוימות, בחוץ מוקמים דוכני אוכל ודוכני מכירה) האוהלים יגנו על באי הכנס ועל העובדים מפני גשמים בתקופת החורף, וכן מהחום הגדול של הקיץ.

השכרת אוהלים לאירועים מחיר המשתלם ביותר

האוהלים של חברת ש.ח.ל יזמויות מגיעים במגוון גדלים וצורות, בהתאמה מלאה לכל אירוע. כל שעליכם לעשות זה רק ליצור עמנו קשר; יחד, נבין בדיוק את הצרכים והדרישות שלכם, את אופי האירוע שנפל בחלקכם לתכנן, ונתאים עבורכם את האוהלים המושלמים! כאן, עבודתנו לא תסתיים – אנו נגיע עד אליכם להתקנת כל הציוד לו תזדקקו, ואף לפירוקו בתום האירוע. ושיהיה אירוע מוצלח!

השכרת אוהלים בצפון – מספר עובדות

חברת ש.ח.ל יזמויות מתמחה בהשכרת אוהלים לאירועים. השכרת אוהל לאירוע מספקת חוויה מדהימה ושונה, לא משנה אם מדובר באירוע למשפחה או מסיבה של עסק. אוהל מעניק לאירוע תחושה של טבע ופשטות ביחד עם הרגשת רוגע וביטחון.

קיימות מספר סיבות להשכרתו של אוהל לאירוע. הסיבה בדרך כלל קשורה לאופי האירוע ומיקומו. הרבה אירועים לאחרונה נערכים בחיק הטבע, בין אם על חוף הים, יערות או שטחים פתוחים אחרים. מטרת האוהל היא להגן על האורחים ממזג האוויר ולהקנות תחושת מרחב באירועים גדולים ותחושת אינטימיות באירועים קטנים.

ניתן להשכיר אוהל למגוון רחב של אירועים החל ממסיבות ואירועי חברה, אירועים פרטיים ואפילו כנסים. רוב האוהלים עשויים מאיכות גבוהה, באים בגדלים שונים ומשתנים וניתן לעצב את החלל שלהם כפי רצונכם.

  • חברות רבות כיום מקיימות ערבי גיבוש לעובדים באוהלים המותקנים בחיק הטבע. חברות מקיימות בנוסף כנסים שונים והרצאות באוהלים. ניתן לצייד את האוהל בבמה ובציוד הגברה ברמת גבוהה.
  • ניתן להשכיר היום אוהל גם לאירועים עצובים כגון ניחום אבלים. כאשר לצערנו יש אירוע של פטירה במשפחה וזקוקים למקום בשביל לקבל את המנחמים הרבים, סוכת אבלים היא פתרון מצוין לאירוח.
  • קיימים סוגי אוהלים רבים אשר נבדלים זה מזה בסוג, גודל והייעוד. קיימים אוהלים לקיץ ואוהלים לחורף כאשר ההבדל ביניהם הוא בעובי הבד ומערכת המיזוג. עוד סוגים כוללים אוהלי ירידים, אוהלים לבריכה ועוד.
  • בהשכרת אוהל חשוב לדעת לשכור את החברה אשר תספק לכם אוהלים באיכות גבוהה, שלא יקרעו במהלך האירוע. יש לבדוק את המוניטין והניסיון של החברה, לבדוק את שביעות הלקוחות ולא להתבייש ולשאול על איכות המוצרים ועמידותם בפני מזג האוויר.