השכרת ציוד לחתונות ואירועים

מתחתנים? מזל טוב! במידה ותרצו לערוך את האירוע במיקום טבעי ומעורר השראה, או פשוט לחסוך באופן משמעותי בהוצאות, תוכלו להשתחרר מנטל ההתחייבות לאולם אירועים, ובמקום זאת להיעזר באפשרות השכרת ציוד לחתונות. מדובר באופציה שמשאירה בידכם הרבה מרחב בחירה, ומפחיתה באופן מרחיק לכת את היקפי העלויות. כל הפרטים במאמר הבא.

איזה ציוד נחוץ לכם?

אפשרויות ההצטיידות לקראת האירוע רבות, אך באופן בסיסי, תזדקקו ללא ספק לכיסאות, שולחנות, דלפקי הגשה ומפות. מעבר לכך, המנעד בכל הנוגע לתחום השכרת ציוד לאירועים וחתונות רחב מאוד, ומתחלק לאביזרים הנדרשים למתחם הסעודה ופריטי ריהוט בהם יש צורך באזורי הריקודים וההתרגעות.

ציוד למתחם הסעודה

מתחם הסעודה הוא האזור בו ירוכזו השולחנות והכיסאות לכלל האורחים, וסביבו יסודרו דלפקי ההגשה ובר האלכוהול והשתייה החמה והקרה. בנוסף, ייתכן מאוד שתרצו לספק לאורחים שלכם גם כיסאות בר נוחים, נוסף על אלו שמיועדים לישיבה סביב השולחנות, וכן מאווררים או מצננים, אם האירוע מתקיים בימי הקיץ החמים. במידת הצורך, ניתן גם לשכור מקרר ומקפיא, וכן גנרטורים.

ציוד למתחם הריקודים

מתחם הריקודים, אשר יהווה את לב האירוע, מצריך מכם לסדר רחבה נוחה ומזמינה, עליה תוכלו לרקוד עד אור הבוקר עם האורחים שלכם. ניתן לבחור בין מרבדי דשא סינטטי, שטיחים או במת ריקודים – מה שיתאים יותר לסגנון המועדף עליכם ולתנאי השטח בו יתרחש האירוע. בנוסף, מדובר במיקום בו רצוי להשכיר מצננים עשויים להתגלות כחיוניים במיוחד, ולהוסיף מרץ ורעננות לקהל החוגגים.

ציוד לאזור התרגעות

במרבית המקרים, לפחות חלק מהאורחים יחפשו פינה שקטה להתרגע ולהתרווח בה, לפני החופה, אחרי הסעודה ובעתות מנוחה מהריקודים. לבחירתכם פינות ישיבה נוחות ומפנקות, בעיצובים מדליקים, לרבות פופים ופינות זולה בסגנון שנטי, ספות וכורסאות יוקרתיים, מחצלות, דשא סינטטי ושטיחים במגוון סגנונות ועוד.

מאמרים נוספים

איך לתכנן אירוע

המדריך המלא לתכנון אירוע תכנון אירוע אירועים שונים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם

השכרת ריהוט גן

ריהוט גן לאירועים – המדריך המלא ריהוט גן השכרת ריהוט גן יכולה להיות