איך לתכנן אירוע

המדריך המלא לתכנון אירוע

תכנון אירוע

אירועים שונים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם של אנשים רבים. בין אם מדובר על אירוע משפחתי כמו חתונה, ובין אם מדובר על אירוע עובדים שאורגן על ידי ההנהלה, כמעט כל אדם נדרש להפיק אירוע במהלך חייו. על כן, יש אנשים שמעדיפים לקיים את האירוע באולם אירועים ייעודי, כזה שמספק את הציוד הנדרש להפקת האירוע. אך ישנם אנשים רבים המעדיפים לקיים את האירוע בחיק הטבע, או לחלופין בחלל גדול שלא מיועד לאירועים. המכנה המשותף לשני סוגים האנשים, טמון בכך ששניהם נדרשים לתכנן את האירוע על הצד הטוב ביותר. אמנם, כאשר בוחרים לקיים את האירוע באולם ייעודי, נחסכות די הרבה פעולות שיש לבצע (כמו השכרת ציוד וכדומה), אך עדיין יש די הרבה משימות שחשוב לבצע בצורה הטובה ביותר. במאמר הבא ניתן לקרוא על טיפים שמומלץ ליישם בתהליך תכנון אירוע.

 

איך לתכנן אירוע – המלצות

כאשר ניגשים להפיק אירוע, קטן או גדול, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • לבחור קו עיצובי – הדבר הראשון שחשוב לקבוע, הוא הקו עיצובי. הדבר בא לידי ביטוי בבחירת הלוקיישן, בקוד הלבוש ואפילו בבחירת העיצוב להזמנות. על כן, ניתן לפעול על פי אותו קו עיצובי, בעזרת השכרת ציוד שמתכתב עם סגנון העיצוב של כל אירוע. לדוגמא, ניתן לבחור חברה המספקת שירותי השכרת אוהלים מעוצבים בסגנון שתואם לאירוע.
  • בחירת לוקיישן מתאים – הלוקיישן שבו עתיד להתקיים האירוע, בעל משמעות גדולה בכל הקשור לעיצוב ולאופי האירוע. שכן, במידה וייבחר לוקיישן בחיק הטבע, ניתן להתאים עיצוב בסגנון כפרי לאירוע. לעומת זאת, במידה וייבחר אולם יוקרתי לקיום האירוע, אזי ניתן לבחור בעיצוב מודרני ויותר רשמי.
  • סגנון הציוד – חשוב להגדיר מהי רשימת הציוד הנדרשת. זאת משום שישנם אירועים בהם יש צורך לדאוג לשולחנות גבוהים וכיסאות בר, בעוד שאירועים אחרים ניתן לשלב ספות ושולחנות נמוכים, הכל תלוי באופי האירוע. לכן, כאשר מגדירים מהי רשימת הציוד הנדרשת, יותר קל לגשת לחפש ספקים המשכירים את הציוד הנדרש.
  • התאמה למזג האוויר – בייחוד כאשר מדובר על אירועים המתקיימים בטבע, רצוי ביותר להיות ערים למזג האוויר העתיד לשרור במועד האירוע. לצורך הדוגמא, במידה ומדובר על אירוע חורף, יש לשכור שירותי חברה שמספקת פתרונות חימום לרווחת האורחים. כמו כן, במידה ומדובר על אירוע קיץ, חשוב לדאוג לפתרונות קירור, דוגמת קולדרים או מאווררים. חשוב לזכור בכל תהליך תכנון האירוע, כי האורחים שמגיעים מצפים להנות בכל מהלך האירוע, ולא לחוש אי נוחות עקב חום או קור. 
  • בחירת ציוד איכותי  – מלבד הצורך הפונקציונלי שיש בציוד איכותי שישרת את האורחים, חשוב גם לזכור את ההיבט הבטיחותי. על כן, חשוב לוודא כי החברה מספקת ציוד איכותי ובטיחותי. כמו כן, חשוב לוודא כי התקנת הציוד הנדרש, דוגמת אוהלים וכדומה, נעשית בצורה המקצועית ביותר.  

ש.ח.ל יזמויות – תכנון אירועים

אנו בש.ח.ל יזמויות, עוסקים בהשכרת ציוד לאירועים, לחברות ולפרטים. אצלנו תוכלו לקבל שירות אדיב, קשוב ועם היד על הדופק בכל עת, ומחירים נוחים והוגנים. אנו משכירים את מלוא הציוד והאביזרים הדרושים להפקת אירוע מוצלח, מהנה, נוח ומפנק, שיאפשר לכם לחגוג באופן מכובד ומרשים עם כל האורחים והמוזמנים שלכם. אנו מציבים את הלקוחות שלנו בראש סדר העדיפויות, ומוכנים למצוא פתרונות שיקלעו באופן מדויק לצרכים שלכם, כי אנחנו יודעים ששביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

 

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

04-8507033

050-2512159

מייל – Lank0280@gmail.com

מאמרים נוספים

השכרת ריהוט גן

ריהוט גן לאירועים – המדריך המלא ריהוט גן השכרת ריהוט גן יכולה להיות

השכרת ציוד לים

המדריך המלא להשכרת ציוד למסיבות חוף ציוד לחוף מעבר למקום בילוי אטרקטיבי בימי