השכרת מפות לאירועים

מפות להשכרה – המדריך המלא

מפות להשכרה

מפות בד לאירועים יכולות לשדרג את הנראות הכללית של המקום בו מתקיים כל אירוע. שכן, אולם אירועים ייראה יותר רשמי ומכובד, כאשר על השולחנות יימרחו מפות איכותיות. ישנם פרמטרים שונים שיש לבחון טרם בוחרים חברת השכרת מפות (מחיר, איכות וכן הלאה). כמו כן, מומלץ למקם עבור האורחים מפיות בד לאירועים, על מנת שאלה יוכלו לשמש את האורחים לניקוי וניגוב הידיים. כיום, ישנן חברות שונות המציעות של השכרת מפות ומפיות לטובת אירועים. על מנת שיהיה ניתן להנות בצורה האופטימלית מהמפות וכן מהמפיות, מומלץ ליישם את הטיפים שיובאו במאמר הבא.

 

השכרת מפות לאירועים – טיפים

טרם בוחרים בחברה המספקת גם מפיות בד להשכרה, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • נראות הבד – מעבר לפונקציונליות שיש במפות ובמפיות בכל אירוע, ישנו גם את ההיבט של הנראות שלהן. שכן, כאשר בוחרים במפות מבד איכותי עם נראות מרשימה, ניתן יהיה לשדרג את העצוב של האירוע.
  • איכות ועמידות הבד – חשוב ביותר לבחון את רמת העמידות של הבד, על מנת להימנע ממצב שבו המפה תיקרע במהלך האירוע. יש לציין כי ניתן למצוא מפות ומפיות המיוצרות מבדים שונים, חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות. לכן, חשוב לבחור במפות העשויות מבד איכותי.
  • צבעים בהתאם לעיצוב האירוע – לכל אירוע יש סגנון עיצובי, שבא לידי ביטוי בצבעים שונים שבהם נעשה שימוש. על כן, על מנת לשמור על הקו העיצובי, ניתן לבחור במפות ומפיות בצבעים התואמים לכל אירוע. על מנת להנות מאפשרויות בחירה רבות, יש לבחור בחברת השכרת מפות מקצועית, אשר מחזיקה ברשותה מגוון רחב של מפות ומפיות בצבעים שונים.
  • השכרת מפות לאירועים-מחיר – הפקת אירוע הינה משימה הכרוכה בהוצאות כספיות רבות. על כן, כדי לחסוך עד כמה שניתן בהוצאות הכספיות, מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מחברות שונות. כאשר מקבלים כמה הצעות מחיר, ניתן להשוות את המחירים, ולהנות מההצעה האטרקטיבית ביותר. יש לציין כי לא מומלץ לבחור חברת השכרה רק מתוך שיקול כלכלי, אלא ליישם את שאר הטיפים שמובאים ברשימה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי להעיד על איכות ירודה של המפיות והמפות.
  • הצעת מחיר נכונה – כאשר מבקשים לקבל הצעת מחיר עבור המפות והמפיות, חשוב להעביר לחברת ההשכרה כמה שיותר מידע רלוונטי (כמות שולחנות, גודל השולחנות וכן הלאה), על מנת שיהיה ניתן לקבל את הצעת המחיר המדויקת ביותר.
  • עמידה בלוח הזמנים – המפות והמפיות אמורות להיות על השולחנות טרם מגיעים האורחים לאירוע, לכן ישנה חשיבות רבה לעמידה בזמנים. שכן, האירוע לא יוכל להתקיים בצורה טובה כאשר חברת ההשכרה טרם סיפקה את המפות והמפיות. לכן, חשוב ביותר לוודא מול חברת ההשכרה, כי היא אכן מתחייבת לעמוד בזמנים שיוגדרו מראש.
  •  גודל המפות והמפיות – ניתן למצוא מפות ומפיות בגדלים שונים. לכן, מומלץ למדוד את ממדי השולחנות, על מנת שיהיה ניתן להתאים מפות בגודל תואם. כמו כן, יש להגדיר באיזה גודל רצוי שהמפיות תהיינה. את המידות המדויקות חשוב להעביר לחברת ההשכרה, על מנת לוודא כי יש ברשותה מפות ומפיות בגדלים הנדרשים.
  • שירות מקצועי ואפשרות לייעוץ – על מנת להפיק את מרב התועלת מהמפיות והמפות, מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע המתמחים בכל הקשור בהשכרת ציוד לאירועים בכלל, ובהשכרת מפות ומפיות בפרט. לכן, חשוב לבחור בחברה שאכן מספקת ייעוץ והכוונה בכל שלבי תכנון האירוע, על מנת לבחור במפות והמפיות המתאימות ביותר לאירוע.

 

ש.ח.ל יזמויות – מפיות בד להשכרה

במידה ואתם מחפשים חברה להשכרת ציוד לאירועים, וחשובים לכם האיכות, המקצועיות והעמידה בזמנים, הגעתם למקום הנכון. אנו בש.ח.ל יזמויות, עוסקים בהשכרת ציוד לאירועים, לחברות ולפרטים. אצלנו תוכלו לקבל שירות אדיב, קשוב ועם היד על הדופק בכל עת, ומחירים נוחים והוגנים. אנו משכירים את מלוא הציוד והאביזרים הדרושים להפקת אירוע מוצלח, מהנה, נוח ומפנק, שיאפשר לכם לחגוג באופן מכובד ומרשים עם כל האורחים והמוזמנים שלכם. אנו מציבים את הלקוחות שלנו בראש סדר העדיפויות, ומוכנים למצוא פתרונות שיקלעו באופן מדויק לצרכים שלכם, כי אנחנו יודעים ששביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

 

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

04-8507033

050-2512159

מייל – Lank0280@gmail.com

מאמרים נוספים

איך לתכנן אירוע

המדריך המלא לתכנון אירוע תכנון אירוע אירועים שונים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם

השכרת ריהוט גן

ריהוט גן לאירועים – המדריך המלא ריהוט גן השכרת ריהוט גן יכולה להיות

השכרת ציוד לים

המדריך המלא להשכרת ציוד למסיבות חוף ציוד לחוף מעבר למקום בילוי אטרקטיבי בימי