השכרת כוסות לאירועים

הכל על כוסות להשכרה

מתי יש צורך להשכיר כוסות?

ישנם מקרים רבים בהם השכרת כוסות תהיה שימושית ויעילה, לדוגמא:

  • השכרת כוסות לאירועים – כאשר בוחרים לקיים אירוע משמח בתנאי חוץ ולא באולם אירועים ייעודי, יש צורך בהשכרת ציוד לאירוע, לרבות כוסות. בין אם מדובר על חתונה או על בר מצווה, כוסות הן פריט חובה בכל אירוע.
  • כנסים רשמיים – כאשר מתקיים כנס רשמי מטעם גוף או ארגון מסוים, שבמהלכו יוגש כיבוד ושתיה למשתתפים בו, יש צורך לדאוג גם לכוסות.
  • אירועים בחצר הבית – כאשר רוצים לארח כמות אנשים לארוחה בחצר הבית, יש צורך לשכור גם כוסות לטובת האורחים. שכן, כאשר מדובר על כמות גדולה של אורחים, רוב הסיכויים כי לא תהיה בבית כמות כה גדולה של כוסות שתייה. לכן, ניתן לקבל לשכור כוסות בכמות הנדרשת.

ישנן חברות שונות המשכירות כוסות לאירועים, על מנת לבחור בחברה הנכונה, ניתן להיעזר בהמלצות שמובאות במאמר הבא.

 

השכרת כוסות וספלים לאירועים – המלצות

מומלץ להיעזר בהמלצות הבאות, טרם בוחרים בחברה המשכירה כוסות לאירועים:

  • סוג הכוסות הנדרש – ישנם סוגים שונים של כוסות, המגיעים בגדלים ובצורות שונות. לכן, במידה ורוצים להגיש לאורחים יין באירוע, יש לבחור בחברה המספקת שירות השכרת כוסות יין וכן הלאה. התאמה נכונה של סוג הכוסות למשקאות שיוגשו במהלך האירוע, יכולה לשפר את החוויה של כל אחד מהאורחים.
  • איכות הכוסות – חשוב לבחור בכוסות איכותיות ועמידות, על מנת למנוע מצב בו הכוס תישבר בקלות בעת השימוש בה, מצב שעלול לפגוע באורחים. לכן, חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה, המספקת כוסות איכותיות ועמידות.
  • הכמות הנדרשת – חשוב לבחון את כמות האורחים העתידים להשתתף באירוע, על מנת שיהיה ניתן להגדיר את כמות הכוסות הנדרשת לאירוע. שכן, כמות הכוסות הינה אלמנט הכרחי לטובת קבלת הצעת מחיר מכל חברת השכרה. כמו כן, יש לוודא מול חברת ההשכרה, האם יש ברשותה את כמות הכוסות הנדרשת. הדבר חשוב עוד יותר במידה ומדובר על אירוע רב משתתפים. משום שישנן חברות השכרה קטנות יותר, שלא בהכרח יהיה ברשותן כמות גדולה של כוסות.
  • המלצות וחוות דעת – אחת מהדרכים היותר יעילות לבחירת חברת השכרה לכוסות, היא קבלת המלצות וחוות דעת. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, בני משפחה או מכרים מהעבודה שקיבלו בעבר שירות דומה והיו מרוצים.
  • השכרת כוסות יין-מחיר – על מנת שיהיה ניתן לחסוך בהוצאות הכספיות הרבות הכרוכות בהפקת אירוע, מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מחברות השכרה שונות. בעזרת השוואת המחירים, ניתן יהיה לבחור בהצעה האטרקטיבית ביותר. יש לציין כי לא מומלץ לבחור בחברת השכרה מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא לקחת בחשבון את שאר ההמלצות המובאות ברשימה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי ממוצע המחירים, עשוי להצביע על איכות ירודה של הכוסות או של חברת ההשכרה.
  • פינוי הכוסות בסיום האירוע – ישנן חברות השכרה מקצועיות המספקות גם שירות של פינוי הכוסות בסיום האירוע. לכן, מומלץ לבחור בחברה שמספקת את השירות הנ"ל, על מנת להנות מפינוי כל הכוסות בצורה הטובה והיעילה ביותר.
  • התייעצות עם מומחים – חברות השכרה מקצועיות, יכולות לייעץ לכל אחד בתהליך תכנון האירוע. שכן, הודות לניסיון הרב ולרזומה שיש לחברות השכרה מקצועיות, אלה תוכלנה להתאים את סוג הכוסות וכן את כמות הכוסות על הצד הטוב ביותר. לכן, חשוב ביותר לבחור בחברה מקצועית, אשר אנשי הצוות שלה הינם אנשים בעלי ניסיון עשיר בכל הקשור בתכנון אירועים.
  • ציוד נוסף – מומלץ לבחור בחברת השכרה שמספקת גם ציוד נוסף לאירועים. בחירה כזו תאפשר השכרה מספק שירות אחד ולא התעסקות עם כמה ספקי שירות.

 

ש.ח.ל יזמויות – תכנון אירועים

אנו בש.ח.ל יזמויות, עוסקים בהשכרת ציוד לאירועים, לחברות ולפרטים. אצלנו תוכלו לקבל שירות אדיב, קשוב ועם היד על הדופק בכל עת, ומחירים נוחים והוגנים. אנו משכירים את מלוא הציוד והאביזרים הדרושים להפקת אירוע מוצלח, מהנה, נוח ומפנק, שיאפשר לכם לחגוג באופן מכובד ומרשים עם כל האורחים והמוזמנים שלכם. אנו מציבים את הלקוחות שלנו בראש סדר העדיפויות, ומוכנים למצוא פתרונות שיקלעו באופן מדויק לצרכים שלכם, כי אנחנו יודעים ששביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

 

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

04-8507033

050-2512159

מייל – Lank0280@gmail.com

מאמרים נוספים

איך לתכנן אירוע

המדריך המלא לתכנון אירוע תכנון אירוע אירועים שונים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם

השכרת ריהוט גן

ריהוט גן לאירועים – המדריך המלא ריהוט גן השכרת ריהוט גן יכולה להיות

השכרת ציוד לים

המדריך המלא להשכרת ציוד למסיבות חוף ציוד לחוף מעבר למקום בילוי אטרקטיבי בימי