השכרת ריהוט גן

ריהוט גן לאירועים – המדריך המלא

ריהוט גן

השכרת ריהוט גן יכולה להיות שימושית במגוון מקרים, כמו:

  • הפקת אירוע בתנאי חוץ – ישנם אנשים רבים הבוחרים לקיים את האירוע שלהם בתנאי חוץ ולא בתוך אולם סגור. כיום, ניתן בקלות לשכור ציוד ייעודי לקיום כל אירוע בתנאי חוץ, בין אם מדובר על בר מצווה או בין אם מדובר על חתונה.
  • אירוע חברה בחיק הטבע – אירועי חברה הינם אירועים שהנהלת חברה או ארגון בוחרת לקיים לטובת העובדים. ניתן לקיים את האירוע על חוף הים או בשמורת טבע קסומה, ולשכור ריהוט לרווחת המשתתפים.
  • השכרת רהיטים לבתים – כאשר רוצים לארח כמות גדולה של אנשים בחצר הביתית, ניתן לשכור את שירותיה של חברה המספקת ריהוט גן להשכרה.

במאמר הבא ניתן לקרוא על דגשים שחשוב לשים לב אליהם בתהליך בחירת חברת השכרת ריהוט גינה.

 

ריהוט גן לאירועים – דגשים

ישנן חברות שונות המספקות ריהוט גן להשכרה. על מנת לבחור נכון בחברה הטובה ביותר, חשוב לפעול על פי הדגשים הבאים:

  • לוח זמנים – חשוב לקחת בחשבון את לוח הזמנים המתוכנן לצורך העמדת הריהוט לטובת האירוע. שכן, ישנם אירועים בהם יהיה צורך במספר שעות לפני האירוע, אך לעיתים יהיה צורך בהעמדת כל הריהוט לאירוע יום קודם, תלוי בסוג האירוע ובגודלו. כמו כן, יש לבדוק מול חברת ההשכרה גם את זמני פירוק והחזרת הריהוט, לאחר תום האירוע. לכן, על מנת לפעול בתוך מסגרת לוח הזמנים שהוגדרה לאירוע, חשוב לבחור בחברת השכרה המסוגלת לעמוד בלוח הזמנים שיוגדר מראש. זאת על מנת שהאירוע יתקיים ללא עיכובים לא רצויים.
  • מגוון אפשרויות לכל פריט – מומלץ לשים לב למגוון האפשרויות הקיימות של כל פריט בכל קטגוריה לה נדרשים, ולבחור בחברת השכרה המציעה את המבחר הרחב ביותר לריהוט. לצורך הדוגמא, כאשר נדרשים לשכור ריהוט כמו כיסאות ושולחנות, אזי נפתחות מגוון אפשרויות של גדלים, צבעים וסגנונות עיצוביים של כיסאות ושולחנות. כאשר יש מגוון אפשרויות בחירה, ניתן יהיה לבחור בריהוט המתאים ביותר לאופי וסגנון האירוע.
  • שירות אדיב וייעוץ – במיוחד כאשר מדובר על השכרת ריהוט לאירוע בפעם הראשונה, קשה להיות בטוחים איזה ציוד נדרש לשכור ואיזה לא. לכן, מומלץ לבחור בחברה מקצועית המספקת גם שירות ייעוץ והכוונה בתהליך בחירת הריהוט, על מנת שיהיה ניתן להפיק את האירוע על הצד הטוב ביותר. כמו כן, כאשר נעזרים באנשי מקצועי מומחים בתחום, ניתן יהיה לשכור בדיוק את הריהוט המתאים, ואף לחסוך בהוצאות לטובת השכרת ריהוט שלא יהיה רלוונטי לאירוע.
  • המלצות – בעת בחירת חברת השכרה לצורך השכרת ריהוט, מומלץ לקבל המלצות וחוות דעת מאנשים שכבר קיבלו שירות מחברת השכרת ריהוט. שכן, אדם שכבר התנסה בעבר בקבלת שירות כזה, יוכל לתת את ההמלצות החיוניות ביותר שמומלץ ליישם.
  • חוות דעת באינטרנט – במידה ולא מכירים אנשים שקיבלו בעבר שירות מחברת השכרת ריהוט גן, ניתן בקלות לקרוא חוות דעת והמלצות באינטרנט וברשתות החברתיות.
  • שיקול כלכלי – הפקת אירוע כרוכה בהוצאות כספיות די גדולות, ולכן כל חיסכון בהוצאות יתקבל בברכה. על כן, על מנת לחסוך בהוצאות הרבות, מומלץ לבצע סקר שוק ולהשוות בין המחירים שהוצעו עבור אותו ריהוט. כך, ניתן לבחור בהצעה האטרקטיבית ביותר ולחסוך סכום כסף לא קטן.
  • מה הריהוט הנדרש – חשוב להגדיר איזה ריהוט באמת צריך לשכור לטובת האירוע? שכן, ריהוט גן זהו מונח רחב, שכולל בתוכו גם ריהוט שלא בהכרח יהיה שימושי לכל אירוע.
  • תקציב – מומלץ ביותר להקצות תקציב לטובת השכרת הריהוט לאירוע. כאשר מגדירים תקציב מסוים, ניתן לסנן אפשרויות יקרות מדי, על מנת שלא לחרוג מהתקציב.

 

ש.ח.ל יזמויות – תכנון אירועים

אנו בש.ח.ל יזמויות, עוסקים בהשכרת ציוד לאירועים, לחברות ולפרטים. אצלנו תוכלו לקבל שירות אדיב, קשוב ועם היד על הדופק בכל עת, ומחירים נוחים והוגנים. אנו משכירים את מלוא הציוד והאביזרים הדרושים להפקת אירוע מוצלח, מהנה, נוח ומפנק, שיאפשר לכם לחגוג באופן מכובד ומרשים עם כל האורחים והמוזמנים שלכם. אנו מציבים את הלקוחות שלנו בראש סדר העדיפויות, ומוכנים למצוא פתרונות שיקלעו באופן מדויק לצרכים שלכם, כי אנחנו יודעים ששביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

 

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

04-8507033

050-2512159

מייל – Lank0280@gmail.com

מאמרים נוספים

איך לתכנן אירוע

המדריך המלא לתכנון אירוע תכנון אירוע אירועים שונים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם

השכרת ציוד לים

המדריך המלא להשכרת ציוד למסיבות חוף ציוד לחוף מעבר למקום בילוי אטרקטיבי בימי