השכרת ציוד לים

המדריך המלא להשכרת ציוד למסיבות חוף

ציוד לחוף
מעבר למקום בילוי אטרקטיבי בימי הקיץ החמים, חוף הים הופך גם ליעד ייחודי ומקורי להפקת אירועים שונים. שכן, הנוף הקסום של הים, יכול לשדרג כל אירוע. ישנם אירועים שונים שניתן לחגוג בחוף הים, דוגמת:

  • ימי הולדת – בין אם מדובר על חגיגת יום הולדת משפחתית ואינטימית, ובין אם מדובר על חגיגה יותר רחבה בשיתוף החברים, חוף הים הינו יעד אטרקטיבי לחגיגת יום הולדת.
  • חתונה – חופה שתיערך בחוף הים שברקע השמש שוקעת, תותיר רושם עמוק בקרב האורחים, ובקרב הזוג עצמו.
  • אירוע חברה – כאשר חברה או ארגון רוצה לפנק את העובדים באירוע חברה באווירה קלילה וקייצית, בחירה בחוף הים הינה בחירה אידיאלית.
  • מסיבת רווקים או רווקות – אין זה משנה אם מדובר על מסיבה שהחברים של החתן ארגנו עבורו, או אם זו מסיבה שחברות הכלה ארגנו בעבורה, חופים למסיבות רווקים הינם בחירה מצוינת.

 

השכרת ציוד לים שונה מציוד לאולם

כאשר רוצים לערוך מסיבה בחוף הים, יש צורך לשכור את שירותיה של חברת השכרת ציוד למסיבות חוף. שכן, ציוד לחוף יהיה שונה בכמה היבטים יחסית לציוד עבור מסיבה שמתקיימת באולם סגור. כאשר בין ההבדלים ניתן למנות את הבאים:

  • עמידות בפני נזקי שמש – חשוב לזכור כי במרבית המקרים, המסיבות או האירועים שיתקיימו בחוף הים יהיו כאשר השמש קופחת על הציוד השונה. לכן, ציוד לחוף ים חשוב שיהיה עמיד מפני נשקי שמש.
  • עמידות בפני מים – מטבע הדברים, כאשר יש ים בסביבת המסיבה, המשתתפים ינצלו אותו לשחייה או לשכשוך קצר. לכן, חשוב שהציוד יהיה עמיד בפני מים בצורה הטובה ביותר.

 

  השכרת ציוד לזולה בים – רשימה מפורטת

על מנת להנות בצורה המרבית ממסיבה או אירוע המתקיים בים, חשוב להצטייד ברשימת הציוד הבא:

  • מאהל לים –  בשונה מאירועים המתקיימים באולם סגור, באירועים ומסיבות בים יש צורך במאהל או בגזיבו איכותי, על מנת שזה יוכל לספק הצללה למשתתפים. ההצללה חיונית עוד יותר באירועים המתקיימים באמצע היום, כמו חתונות צהריים לדוגמא, שבהם השמש הקופחת עלולה לגרום להתייבשות. לכן, חשוב לבחור בחברת השכרה, המספקת גם שירות השכרת מאהל לים.
  • שמשיות לים – במידה ורוצים לאפשר למשתתפים באירוע או במסיבה גם אזורים לא מוצלים, ניתן להציב שמשיות רחבות באזורים מסוימים בלבד. כך, יוכלו המשתתפים להנות גם מאזורי לא מוצלים מבלי להתרחק מהמסיבה.
  • אוהלים למסיבות חוף – כאשר רוצים להפיק אירוע או מסיבה בחוף הים בשילוב אזורים סגורים, ניתן להצטייד באוהלים גדולים. את האוהלים ניתן לשכור במגוון גדלים, לכן מומלץ לבחון את כמות המשתתפים בכל אירוע טרם ששוכרים אוהל.
  • גידור הבדל נוסף ממסיבות או אירועים שמתקיימים באולמות או בחללים סגורים, הוא העובדה שבחוף הים אין שום גבולות פיזיים שבהם מתקיים האירוע. לכן, יש צורך בפתרונות גידור ראויים ועמידים, על מנת שאלה יוכלו לתחם את האזור שבו מתקיים האירוע. חשוב לבחון את היקף המשתתפים באירוע או במסיבה, על מנת שיהיה ניתן לשכור כמות מספיקה של גדרות.
  • גנרטור על מנת שיהיה ניתן להפעיל ציוד חשמלי באירוע, דוגמת ציוד הגברה וכדומה, חשוב להצטייד בגנרטור מקצועי. שכן, במרבית החופים אין בנמצא שקעי חשמל, לכן יש צורך באלטרנטיבה נכונה. כמו כן, חשוב לבחון כמה מוצרי חשמל נדרשים לאירוע או למסיבה, על מנת שיהיה ניתן לבחור בגנרטור בעל עוצמה מספיקה, או בכמה גנרטורים שיעבדו במקביל.
  • תאורה במיוחד עבור אירועים ומסיבות הנמשכים את תוך הלילה, חשוב ביותר לשכור תאורה בכמות מספיקה. מומלץ לשכור כמה פתרונות תאורה, ולפזר אותם בצורה שתספק תאורה איכותית בכל השטח שבו מתקיים האירוע.

 

איך לבחור חברת השכרה?

מומלץ ליישם את הטיפים הבאים טרם בוחרים חברת השכרה:

  • בחירת חברת השכרה מקצועית – חשוב ביותר לבחור בחברת השכרה מקצועית, אשר תספק את הציוד האיכותי והבטיחותי ביותר.
  • שירות מקצועי ואפשרות לייעוץ – על מנת שיהיה ניתן להפיק את האירוע או המסיבה בים על הצד הטוב ביותר, מומלץ להיוועץ עם חברה מקצועית המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים. שכן, חברה מנוסה תוכל לסייע לבחור את הציוד היעיל והחיוני לכל אירוע, ואף לחסוך הוצאות כספיות לטובת השכרת ציוד שאינו רלוונטי לאירועים מסוימים.
  • מחיר – על מנת לחסוך בהוצאות הכספיות הכרוכות בהפקת אירוע, ניתן לבצע סקר שוק ולהשוות בין המחירים שהוצעו עבור אותו ציוד. כך, ניתן לבחור בהצעת המחיר האטרקטיבית ביותר.

 

מסיבת חוף-להשכרה ציוד איכותי – ש.ח.ל יזמויות 

אנו בש.ח.ל יזמויות, עוסקים בהשכרת ציוד לאירועים, לחברות ולפרטים. אצלנו תוכלו לקבל שירות אדיב, קשוב ועם היד על הדופק בכל עת, ומחירים נוחים והוגנים. אנו משכירים את מלוא הציוד והאביזרים הדרושים להפקת אירוע מוצלח, מהנה, נוח ומפנק, שיאפשר לכם לחגוג באופן מכובד ומרשים עם כל האורחים והמוזמנים שלכם. אנו מציבים את הלקוחות שלנו בראש סדר העדיפויות, ומוכנים למצוא פתרונות שיקלעו באופן מדויק לצרכים שלכם, כי אנחנו יודעים ששביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

 

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

04-8507033

050-2512159

מייל – Lank0280@gmail.com

מאמרים נוספים

איך לתכנן אירוע

המדריך המלא לתכנון אירוע תכנון אירוע אירועים שונים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם

השכרת ריהוט גן

ריהוט גן לאירועים – המדריך המלא ריהוט גן השכרת ריהוט גן יכולה להיות