השכרת ציוד לאירועים קטנים

לפני שמתחילים לחפש חברות להשכרת ציוד לאירועים, חשוב להבין בדיוק אילו פריטים וציוד נחוצים לאירוע: אוהלים, שולחנות, כסאות, מאווררים, ציוד חימום, גנרטורים וכלי אוכל. כל חברת השכרת ציוד מתמחה בסוגי אירועים מסוימים ולכן יש לוודא שהחברה שבוחרים מתאימה לסוג האירוע.

חשוב לבדוק את איכות ומגוון הציוד שמוצע על ידי החברה, כדי לוודא שהוא יתאים לסגנון ולצרכי האירוע. כמו כן, יש לבדוק אם החברה מציעה את הציוד הנחוץ לסוג האירוע (אירוע בפנים או בחוץ) ואם היא מתמחה בתחום האירוע הרלוונטי.

השכרת כלים לאירועים קטנים –  תכנון מוקדם:

חשוב לתכנן מראש ולבחור בציוד שיתאים לסוג האירוע ולמספר המוזמנים. מומלץ לעשות רשימה של כל הציוד הנדרש לאירוע ולוודא שמשכירים את כל הפריטים שנדרשים.

 

איכות ומצב הציוד:

יש לבדוק את איכות הציוד המוצע להשכרה. מומלץ לוודא שהציוד במצב טוב ונקי.

 

ציוד לאירועים קטנים -הובלה והקמה:

מומלץ לבדוק איזה סוג של הובלה והקמה כלולים בהצעת המחיר של החברה. ניתן להיכנס לפרטי החוזה ולוודא שהחברה מספקת גם את ההובלה, ההקמה, ולבדוק אם יש תוספות תשלום לגבי שירותי הקמה נוספים (למשל, הצבת כיסאות לאירועים על שטיחים).

 

הפרוטוקול בזמן האירוע:

מומלץ לוודא שחברת השכרת ציוד יכולה לתמוך בזמן האירוע. במקרה של תקלות או בעיות, חשוב לדעת שיש צוות שיכול להתערב ולטפל בכל בעיה באופן מהיר ויעיל.

 

השכרת ציוד מסודר:

יש לוודא שמשכירים את הציוד מחברה מסודרת ואמינה. מומלץ לבדוק את ניסיון החברה, לעיין בהמלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים.

איך בוחרים חברה להשכרת ציוד?

ניתן להתחיל את תהליך הסינון על ידי בדיקת התמונות של האירועים הקודמים שהחברה סיפקה (והקימה / הובילה) עבורם ציוד, על מנת להעריך את איכות הציוד ולוודא שהחברה מספקת פריטים בהתאם לאווירה והסגנון שרוצים לייצר באירוע.

במידה ויש לחברה אתר, כדאי לבחון אותו היטב ולוודא שהוא מספק מספיק מידע ותמונות על הציוד והשירותים שהם מציעים. בחינת האתר יכולה לתת תמונה טובה יותר על העסק ואיכות הציוד שהוא מציע.

כמו כן, כאשר משווים את הצעות המחיר של חברות השכרת הציוד, יש לוודא שהם מספקים את כל הפריטים שבאמת צריך ואין מדובר על פריטים נוספים שאינם רלוונטיים לאירוע.

לבחור חברה שמתמחה בסוג האירוע

חברות השכרת ציוד המתמחות באירועים גדולים, כמו אירועי תאגידים, חתונות ופסטיבלים, יכולות לספק ציוד ושירותים לאירועים בגדלים ופרופורציות מרשימות. באירועים מסוג זה, הציוד הנדרש וכמותו גדולה ולכן נדרש שינוע במשאיות כדי להביא ולהניע את הציוד לשטח האירוע.

חברות אלה מצפות להשקיע מאמץ גדול בהקמת הציוד בשטח האירוע, ובעיקר בפיזורו בצורה הטובה והמדויקת ביותר. הן מתאימות את הציוד בהתאם לתוכנית האירוע ולדרישות הלקוח, ומוודאות שהכל מוכן ומסודר לפני תחילת האירוע.

במידה ומתכננים אירוע גדול, חשוב לבחור בחברה שיש לה ניסיון ומומחיות בטיפוח והקמת אירועים מרשימים, ושתהיה מוכנה להתמודד עם האתגרים המיוחדים שמתעוררים בהפקת אירועים כאלה.

כאשר מתכננים אירוע קטן וזקוקים למעט ציוד, חשוב לבחור בחברת השכרת ציוד שמתמחה גם באירועים קטנים. חברות שרגילות להשכיר ציוד לאירועים גדולים מסובכים ומפוארים רגילות לעבוד עם כמויות גדולות של ציוד ולהעביר אותו באמצעות משאיות.

אם משתמשים בחברה שמתמחה גם באירועים קטנים, היא יכולה להתאים את הציוד לפי גודל האירוע ולהציע דרך יעילה יותר להעביר ולהקים אותו. היא תשתמש בנגרר במקום משאית וכך תחסוך עלויות מיותרות. לחילופין, ניתן לארגן נגרר באופן עצמאי.

לפני שמשכירים ציוד לאירוע קטן, יש לשוחח עם חברת השכרת הציוד ולהביא בפניה את הדרישות והצרכים עבור האירוע. היא תוכל להציע את הפתרון הטוב ביותר ולהתאים את הציוד לצרכים.

עם מי ניתן לדבר על השכרת ציוד לאירועים קטנים במרכז?

ש.ח.ל יזמויות הנה חברה מובילה בתחומה, העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים, לחברות ולפרטים. ש.ח.ל מזמינה אתכם לקבל שירות אדיב, קשוב ועם היד על הדופק בכל עת, ומחירים נוחים והוגנים.

החברה משכירה את מלוא הציוד והאביזרים הדרושים להפקת אירוע מוצלח, מהנה, נוח ומפנק, שיאפשר לכם לחגוג באופן מכובד ומרשים עם כל האורחים והמוזמנים שלכם.

ש.ח.ל. מציבה את הלקוחות שלה בראש סדר העדיפויות, ומוכנה למצוא פתרונות שיקלעו באופן מדויק לצרכים שלהם, כי היא יודעת ששביעות הרצון שלהם היא ההצלחה שלה.

בין אביזרי הציוד ופריטי הריהוט לאירועים ניתן למצוא:

  • כיסאות ושולחנות לסעודה
  • כיסאות ושולחנות בר
  • כלי אוכל מפות ומפיות
  • מקררים ומקפיאים
  • כיסאות ושולחנות בר
  • מקררים ומקפיאים
  • דלפקי הגשה ומזנונים
  • פתרונות חימום לחורף.

 

להתייעצות מקצועית (גם בנושא השכרת ציוד לאירועים קטנים מחירים) ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 050-2512159.

מאמרים נוספים

איך לתכנן אירוע

המדריך המלא לתכנון אירוע תכנון אירוע אירועים שונים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם

השכרת ריהוט גן

ריהוט גן לאירועים – המדריך המלא ריהוט גן השכרת ריהוט גן יכולה להיות

השכרת ציוד לים

המדריך המלא להשכרת ציוד למסיבות חוף ציוד לחוף מעבר למקום בילוי אטרקטיבי בימי