השכרת כסאות בר לאירועים

כיסא בר צ'יברי

מחפשים שירות של השכרת כסאות בר? הגעתם למקום הנכון. חברת "ש.ח.ל – השכרת ציוד לאירועים" מציעה לכם מגוון רחב של כסאות בר להשכרה, במבחר עיצובים, על פי כל הדרישות שלכם ותוך קבלת השירות המקצועי והאדיב של אנשי המקצוע שלנו. נשמע מעניין? כל הפרטים בשורות הבאות.

כסאות בר לאורך ההיסטוריה

אין תיעוד רשמי של הבר או הפאב הראשונים בהיסטוריה, אך במהלך המאה ה-19 הפכו הברים לחלק חשוב וחיוני בשעות הפנאי המועטות שנותרו לאנשי מעמד הפועלים. בברים עצמם נהגו להגיש משקאות אלכוהוליים חריפים מתוך מתחם מוגבה בתוכו עמד הברמן. בהתאם לכך נוצר הצורך בכיסא גבוה ונוח עליו יוכלו לשבת מבקרי המקום, כך למעשה נולדו כסאות הבר הראשונים אשר מלווים אותנו עד לעצם ימינו אנו.

כיסא בר צ'יברי

כיסא בר VS כיסא רגיל

כסאות הבר מאופיינים ברגליים ארוכות, אשר מאפשרות ישיבה נוחה בגובה הבר. כיום ניתן למצוא דגמים ועיצובים רבים של כסאות הבר, המיוצרים מחומרי גלם שונים, ברמות נוחות שונות ובמידות בהתאמה אישית. בניגוד לכיסא השולחן הרגיל אשר ישיבה עליו לרוב נעשית בצמוד לשולחן אוכל, השימוש של כסאות הבר מיועד בעיקר לברים ולשולחנות גבוהים במיוחד. ניתן למצוא את כסאות הבר במקומות בילוי, ברים, פאבים, גני אירועים וגם לצורכי אירועים פרטיים.

למה כדאי להשכיר ציוד?

השכרת ציוד לאירועים נעשית בעיקר במקרה של אירוע נקודתי בו יש צורך בכמות ציוד גדולה, אבל אין יכולת או רצון להחזיק או לרכוש את הציוד כדרך קבע. בנוסף, השכרת הציוד תבטיח לכם ליהנות ממספר יתרונות נוספים:

  • חיסכון וכסף – בזכות השכרת הציוד תוכלו להימנע מרכישה של ציוד רב בו אין לכם צורך, בכך תוכלו לחסוך כסף רב ולנתב אותו לאפיקי השקעה אחרים.
  • כל הציוד במקום אחד – חברות השכרה מקצועיות מחזיקות במלאי של כל הציוד הנדרש לצורך הפקת אירוע מושלם. הציוד שלהם מתוחזק באופן שוטף ומגיע אליכם כאשר הוא מוכן לשימוש.
  • יש עם מי לדבר – יתרון נוסף בעבודה מול חברת ההשכרה הוא העבודה בצמוד לאנשי מקצוע איתם אפשר להתייעץ, לשאול שאלות ולבוא בתלונות במידת הצורך.

תהליך ההשכרה

ב-ש.ח.ל אנו מתנהלים בצמוד לתהליך עבודה מוסדר ומובנה אשר מסייע לנו לספק לכם שירות יציב לאורך זמן:

  • בחירת ציוד – ראשית עליכם לבחור את הציוד אותו תרצו להזמין, לבצע את ההזמנה ולשלוח אותה אלינו. ניתן לעשות שלב זה בשיתוף עם צוות המומחים שלנו אשר יסייעו לכם להבין איזה ציוד עליכם להזמין, כמה ולכמה זמן.
  • הכנת הציוד – לאחר קבלת ההזמנה הצוותים שלנו יכינו את הציוד לקראת האירוע שלכם. אנחנו נבדק כי הציוד תקין, נקי ומוכן לשימוש מידי.
  • שילוח – לאחר שההזמנה שלכם תהיה מוכנה, נעמיס אותה על רכב ההובלות שלנו ונבצע שילוח מהיר ישירות אליכם ביום האירוע או במועד שנקבע מראש.
  • איסוף מחדש – בתום האירוע או בתום תקופת ההשכרה הצוותים שלנו ישובו אליכם, יזכו אתכם על הציוד וייפרדו מכם לשלום, בתקווה לשיתוף פעולה נוסף בהמשך.

הדגשים שלנו

במרוצת השנים הבנו כי בתחום השכרת הציוד ישנם קווים מנחים בהם חובה לדבוק על מנת לספק לכם ציוד אידיאלי:

  • תחזוקה שוטפת – אנו מקפידים לתחזק את הציוד באופן שוטף, לוודא תקינותו ולהוציא פריטים מכלל שימוש במקרה הצורך. לאחר כל אירוע הצוותים שלנו עוברים על כלל הציוד ומוודאים כי הוא מוכן לקראת שימוש נוסף.
  • ניקיון וסטריליות – דגש נוסף וחיוני מאוד הוא שמירה על רמת ניקיון גבוה ככל הניתן. לאחר כל תקופת השכרה אנו מוודאים כי הציוד נקי ומוכן לשימוש חוזר.
  • קשובים ללקוח – בהפקת אירוע עולים צרכים ודרישות שונות, אנו מקפידים להיות קשובים לצרכים שלכם ולתת מענה אידיאלי לכל בקשה במסגרת היכולות שלנו.

ש.ח.ל – השכרת ציוד לאירועים

החברה שלנו הוקמה במטרה לספק ציוד מגוון לאירועים תוך שמירה על רמת מחירים הוגנת ומתן שירות אדיב ומקצועי ללא פשרות. אנו גאים להיות אחת החברות המובילות בישראל בתחום זה ולספק שירותים לקהל הישראלי היקר. במרוצת השנים שירתנו מאות לקוחות ונשמח לרתום את כל הידע והניסיון שצברנו לטובת הצלחת האירוע שלכם. לקבלת פרטים נוספים, לקביעת שיחת ייעוץ וביצוע הזמנות – חייגו: 050-2512159.

מאמרים נוספים

איך לתכנן אירוע

המדריך המלא לתכנון אירוע תכנון אירוע אירועים שונים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם

השכרת ריהוט גן

ריהוט גן לאירועים – המדריך המלא ריהוט גן השכרת ריהוט גן יכולה להיות