השכרת שולחנות וכסאות לאירועים

מחפשים לבצע השכרת שולחנות וכסאות, אבל לא מוכנים להתפשר על איכות? הגעתם למקום הנכון. חברת "ש.ח.ל – השכרת ציוד לאירועים" מציע לכם מגוון רחב של כסאות להשכרה או שולחנות להשכרה, ברמת תחזוקה גבוהה, מחירים אטרקטיביים ותחת תו האיכות והשירות שלנו.

הפקת אירוע

בשנים האחרונות הפכו האירועים הפרטיים לחלק בלתי נפרד מחיינו – מסיבות אירוסים, מסיבות ימי הולדת, חינות, בריתות ועוד. נראה כי רמת האירועים רק הולכת ועולה ויש צורך לשים דגש על הפקת אירוע מוקפד מדוקדק וכזו שיותיר רושם שלא יישכח בקרב אורחי האירוע. אך אנו חיים במציאות בה לא כל אדם פרטי ואפילו לא כל חברה פרטית מסוגלים להחזיק את כל מלאי הציוד הנדרש לצורך הפקת אירוע מושלם. על מנת לענות על צורך זה אנו מציעים לכם שירות  של השכרת שולחנות לאירועים וגם השכרת כסאות לאירועים.

 

היתרון של השכרת ציוד

השכרת כסאות או השכרת שולחנות מחברת השכרה מקצועית יבטיח לכם ליהנות ממספר יתרונות מועילים:

  • כל הציוד במקום אחד – חברת השכרה המקצועית אמורה להחזיק במלאי את כל הציוד הנדרש לצורך הפקת אירוע, ובנוסף היא תוכל להציע לכם מגוון רחב של דגמים ועיצובים על מנת שתוכלו להתאים כל פריט לצורך שלכם.
  • חיסכון כסף – היתרון המשמעותי מכולם הוא החיסכון הכספי ממנו תיהנו בהשכרת ציוד לאירוע. החיסכון הכספי נובע מכך שלא תיאלצו להשקיע סכום כסף גדול ברכישת כל הציוד, אלא בהשכרה חד פעמית שלו שהיא זולה משמעותית מרכישה ואחסון קבוע.
  • עבודה מול חברה מקצועית – נדבך נוסף הנגזר מהשכרת ציוד הוא העבודה מול צוות של אנשי מקצוע ומול גוף אליו אפשר לבוא בבקשות ותלונות ולקבל ייעוץ ועזרה במידת הצורך.

 

השכרת כסאות לחתונה – כך תזהו חברת השכרה איכותית

בשוק הישראלי קיימות עשרות חברות להשכרת ציוד, חלקן יספקו לכם ציוד איכותי בשירות מקצועי, אך חלקן עשויות לספק לכם ציוד בלויי, מלוכלך ושאינו ראוי לשימוש. כך תוכלו לזהות חברת השכרה מקצועית וטובה:

  • תחזוקה שוטפת – על הציוד המוצע להיות מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר, נקי ללא רבב ותקין לשימוש. על חברת ההשכרה מוטלת האחריות לוודא את תקינות הציוד, לנקות אותו לאחר כל אירוע ולוודא כי הציוד אותו תיתן לכם מוכן לשימוש מידי.
  • מבחר ציוד רחב – חברה מקצועית היא חברה אשר מחזיקה דגמים רבים בסגנונות עיצוב שונים. כך ניתנת לכם האופציה לבחור בדגם המועדף עליכם ולהתאים אותו לעיצוב הכללי של האירוע.
  • השכרת שולחנות וכסאות לאירועים מחירים – על רמת המחירים להיות הוגנת ומשתלמת, רמת מחירים גבוהה מדי עשויה להפוך את העסקה ללא משתלמת ולגרום ללקוח להעדיף לרכוש את הציוד בעצמו. שימו לב כי אתם מקבלים הצעת מחיר התואמת את מחירי השוק.

 

השכרת כסאות – פלסטיק, עץ, גבוה או נמוך

בנוסף לבחירה בחברת ההשכרה עליכם לבחור גם את דגם הכיסא והשולחן אותו תרצו, על מנת לבחור בצורה הטובה ביותר נסו לדבוק בפרמטרים הבאים:

  • סוג האירוע – נסו לאפיין את סוג האירוע שלכם, להבין מה יהיו תנאי מזג האוויר בשעות האירוע ומהו אופי השימוש הצפוי בכיסאות ובשולחנות
  • עיצוב – בחירת העיצוב צריכה להיעשות בהתאם לעיצוב יתר מרכיבי האירוע, נסו להביא לעיצוב הומוגני המשתלב ביחד למראה בלתי נשכח.
  • מסגרת תקציבית – בטרם תתחילו לבחור את הציוד אותו תרצו להשכיר, נסו לקבוע מסגרת תקציבית אותה תרצו להשקיע בעסקת ההשכרה. קביעת מסגרת תקציב תסייע לכם להתמקד בציוד הרלוונטי בלבד.

 

השכרת שולחנות וכסאות מחיר

מחיר עסקת השכרה של שולחנות וכיסאות הוא דינאמי ונתון לשינוי בהתאם לסוג הכיסא והשולחן אותם תרצו להשכיר, כמות הפריטים אותם תשכירו, זמן ההשכרה וכמובן החברה ממנה תבצעו את ההשכרה. בכל מקרה שימו לב כי רמת המחירים נשארת הגיונית – מחיר נמוך מידי עשוי להעיד על חברת השכרה חובבנית ומחיר גבוה מדי עשוי להצביע על ניסיון עוקץ.

 

ש.ח.ל – השכרת ציוד לאירועים

החברה שלנו מתמחה בתחום השכרת ציוד לאירועים לחברות עסקיות ולאנשים פרטיים. אנו נרתום את כל הניסיון והידע שצברנו במרוצת השנים לצורך הצלחת האירוע שלכם, תוך הבטחת מחירים אטרקטיביים ומתן שירות אדיב וקשוב. דרכנו תוכלו לשכור מגוון גדול של שולחנות וכיסאות לאירועים, בין היתר:

  • כיסא מפואר- צ'יברי
  • כיסא תאילנדי עם כרית
  • כיסאות עץ
  • כיסאות כתר
  • ועוד

כל הציוד שלנו, כולל הכיסאות והשולחנות, מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר, נקי ומוכן לשימוש מידי. לצפייה בקטלוג ההשכרה שלנו לחצו >>>כאן<<<.

 

צרו קשר!

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל שלב של תהליך השכרת הציוד, החל משלב ההתלבטות, דרך שלב הבחירה ועד לשלב הקמת האירוע. ליצירת קשר – חייגו: 050-2512159.

מאמרים נוספים

איך לתכנן אירוע

המדריך המלא לתכנון אירוע תכנון אירוע אירועים שונים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם

השכרת ריהוט גן

ריהוט גן לאירועים – המדריך המלא ריהוט גן השכרת ריהוט גן יכולה להיות