מסיבת רווקות בים

השכרת ציוד למסיבת רווקים בים – המדריך המלא

זולה בים-מסיבת רווקות

חוף הים הינו יעד אטרקטיבי למסיבות שונות, לרבות מסיבות רווקים. הנוף הקסום והאווירה הייחודית שיש בחוף הים, מושכת רבים לקיים את מסיבת הרווקים דווקא שם. אך יש לזכור כי כאשר מדובר על מסיבת רווקות או רווקים בים, יש צורך להצטייד בציוד וריהוט בהתאם. במאמר הבא ניתן לקרוא על רשימת הציוד שמומלץ לשכור לטובת הפקת מסיבת רווקים בים.

 

רשימת ציוד למסיבת רווקות בחוף הים

להלן רשימת הציוד שחשוב לשכור לטובת הפקת מסיבת רווקות בחוף הים:

  • אוהל בים למסיבת רווקות – כאשר רוצים להפיק מסיבת רווקות בים בשילוב אזורים סגורים לטובת ארוחה, ניתן להצטייד באוהלים גדולים. את האוהלים ניתן לשכור בגדלים שונים, על כן מומלץ לבחון את כמות המשתתפות במסיבת הרווקות. כמו כן במידה ומדובר על מסיבת רווקות שמתקיימת בשעות היום, אוהל למסיבת רווקות יהיה פתרון הצללה מצוין.
  • גידור בשונה ממסיבת רווקות המתקיימת בחלל סגור, בחוף הים אין שום גבולות פיזיים המתחמים את המסיבה. על כן, יש צורך לשכור פתרונות גידור ראויים ועמידים, על מנת שאלה יוכלו לתחם את האזור שבו מתקיימת המסיבה. מומלץ  לבחון את היקף המשתתפות במסיבת הרווקות, על מנת שיהיה ניתן לשכור כמות מספיקה של גדרות.
  • גנרטור כאשר מקיימים מסיבת רווקות על חוף הים, רוב הסיכויים כי לא יהיו שקעי חשמל באזור. לכן, יש צורך בהשכרת גנרטורים, על מנת שיהיה ניתן להפעיל ציוד חשמלי במסיבת הרווקות, דוגמת ציוד הגברה וכדומה. כמו כן, מומלץ לבחון כמה מוצרי חשמל נדרשים להפעיל במהלך המסיבה, על מנת שיהיה ניתן לבחור בגנרטור עוצמתי מספיק, או בכמה גנרטורים שיעבדו יחד.
  • תאורה במיוחד עבור מסיבת רווקות בחוף הים הנמשכת אל תוך הלילה, חשוב לשכור תאורה בכמות מספיקה. רצוי לשכור מספר פתרונות תאורה, ולפזר אותם בצורה שתספק תאורה איכותית בכל השטח שבו מתקיימת מסיבת הרווקות.
  • פתרונות חימום או קירור במידה ורוצים להנות ממזג אוויר נוח במהלך מסיבת הרווקות, ניתן לשכור גם ציוד לחימום או קירור. שכן, במידה והמסיבה מתקיימת בקיץ, בחוף הים ישרור מזג אוויר חם ולח למדי. לעומת זאת, הודות לאוהלים שניתן לשכור, ישנה אפשרות לערוך את מסיבת הרווקות בים גם בסתיו. לכן, ניתן לשכור גם פתרונות חימום בהתאם למזג האוויר.
  • מקררים – על מנת שיהיה ניתן לשמור בטמפרטורה קרה ומבוקרת מזון ומשקאות, מומלץ להצטייד גם במקררים. כמו כן, במידה ומדובר על מסיבת רווקים רבת משתתפים, מומלץ לשכור כמה מקררים, כדי לאחסן בצורה טובה את המזון והמשקאות הרבים.

 

איך בוחרים חברת השכרה?

חברות השכרת ציוד ישנן רבות, אך על מנת לבחור נכון בחברת השכרה, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • בחירה בחברה מקצועית – מומלץ מאוד לבחור בחברת השכרת ציוד מקצועית, אשר תספק את הציוד האיכותי ביותר למסיבת הרווקות. כמו כן, בחירה בחברה מקצועית תבטיח כי כל הציוד יהיה בטיחותי לשימוש, אלמנט חשוב ביותר כאשר מדובר על אוהלים וכדומה.
  • ייעוץ מקצועי – על מנת שיהיה ניתן להפיק את מסיבת הרווקות בים על הצד הטוב ביותר, מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים. זאת משום שחברה מנוסה, בעלת ניסיון רב בתחום, תוכל לסייע לבחור את הציוד היעיל והחיוני למסיבת הרווקות, ואף לחסוך הוצאות כספיות לטובת השכרת ציוד שאינו רלוונטי.
  • המלצות – ניתן להיעזר בהמלצות אובייקטיביות אודות חברות השכרה שונות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, בני משפחה או מכרים מהעבודה, אשר קיבלו בעבר שירות דומה.
  • מחיר – על מנת לחסוך בהוצאות הכספיות, מומלץ לבצע סקר שוק ולהשוות בין המחירים שהוצעו עבור אותו ציוד. כך, ניתן לבחור בהצעת המחיר המשתלמת ביותר.

 

ש.ח.ל יזמויות – השכרת ציוד למסיבת רווקות

אנו בש.ח.ל יזמויות, עוסקים בהשכרת ציוד לאירועים, לחברות ולפרטים. אצלנו תוכלו לקבל שירות אדיב, קשוב ועם היד על הדופק בכל עת, ומחירים נוחים והוגנים. אנו משכירים את מלוא הציוד והאביזרים הדרושים להפקת אירוע מוצלח, מהנה, נוח ומפנק, שיאפשר לכם לחגוג באופן מכובד ומרשים עם כל האורחים והמוזמנים שלכם. אנו מציבים את הלקוחות שלנו בראש סדר העדיפויות, ומוכנים למצוא פתרונות שיקלעו באופן מדויק לצרכים שלכם, כי אנחנו יודעים ששביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

 

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

04-8507033

050-2512159

מייל – Lank0280@gmail.com

מאמרים נוספים

איך לתכנן אירוע

המדריך המלא לתכנון אירוע תכנון אירוע אירועים שונים מהווים חלק בלתי נפרד מחייהם

השכרת ריהוט גן

ריהוט גן לאירועים – המדריך המלא ריהוט גן השכרת ריהוט גן יכולה להיות